Am folosit asa:
- 6 cartofi mijlocii
- 3 morcovi
- 3 fire de carnat afumat (sau cabanos e la fel de ok)
- o ceapa
- 1 L supa de legume
- putin ulei
- 200g smantana
- o cutie (200g) de branza topita cu verdeata
- patrunjel tocat pt garnisit
- sare, piper, vegeta
Am purces in: ciopartirea carnaciorilor in felii, taierea cartofilor in cubulete, a morcovilor in rondele, tocarea cepei
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Intr-o cratita maricica, am pus uleiul, in el am prajit carnaciorii. Apoi am adaugat ceapa tocata si le-am calit impreuna. Cand s-a sticlit ceapa, am pus faina in ploaie, amestecand. Dupa faina e randul supei. Toata treaba se lasa sa dea un clocot.
Separat, am fiert morcovii si cartofii, cca 20 de min la foc mic. Ideea e sa nu ii fierbem de tot, pt ca se farmiteaza cartofii. Oricumn, mai fierb si in tocanita. Acestea fiind spuse, am adaugat smantana peste carnaciori si ce mai era in cratita, am incorporat-o bine, apoi am pus si cartofii si morcovi. Ca sa se imprieteneasca, le-am lasat sa mai dea un clocot impreuna. Mai apoi vine finalul grandios: se adauga branza topita, se fierbe pana cand se topeste toata.
Se amesteca bine si se pune la final patrunjelul.
Photobucket