Stau la casa, am o gradina frumoasa. Toate acestea trebuie ingrijite si cateodata renovate. Parca vreau ceva nou. Vreau sa fie altfel.

Si daca vreau o schimbare, plimbandu-ma pe net, am intrat pep e homeX, unde am vazut foarte multe decoratiuni si produse home&deco.

Pentru gradina as  vrea cateva decoratiuni frumoase care sa fie placute ochiului.  Indiferent de marimea ei, designul poate fi imbunatatit cu ajutorul accesoriilor decorative pentru gradina, accesorii pentru terasa, toate de la homeX.

Mi-ar placea cateva galetuse metalice pentru flori, un support de flori car mic, support ghiveci bicicleta si multe altele. Gradina mea ar devein un adevar rai cu aceste accesorii.

Daca la gradina am vazut ce pot lua, o sa intru in bucatarie. As vrea sa imi completez“colectia” de vase.


Sa vedem ce putem afla despre astfel de tigai:

  Invelirea metalelor intr-un strat ceramic este un procedeu care a mai fost folosit in trecut si are numeroase aplicatii. Vasele cu invelis ceramic au avansat foarte mult in ultima vreme Acest tip de strat antiadeziv este compus din substante minerale anorganice, predominante fiind elementele siliciu si oxigen ce provin din banalul nisip.
Spre deosebire de alte invelisuri antiaderente, invelisul ceramic nu contine PTFE si nici nu este folosita substanta PFOA la fabricarea sa.
Din punct de vedere al temperaturii pe care o poate suporta acest tip de invelis, se poate spune ca rezista la temperaturi destul de mari si nici nu emite nici un fel de gaz atunci cand este supraincalzit. Aceste tigai pot fi incalzite si la 450°C, iar invelisul ceramic va rezista fara a se dezlipi de pe vas.
Producatorii materialului ceramic folosit la aceste tipuri de tigai, spun ca acesta este foarte rezistent la zgarieturi chiar si daca se folosesc ustensile cu margini ascutite. Totusi, acelasi lucru este spus si de catre producatorii de tigai teflonate care au ajuns sa aiba rezultate cel putin similare.
Toate datele oficiale, care sunt disponibile in acest moment, vorbesc despre faptul ca invelisul ceramic este compus doar din elemente care sunt sigure pentru sanatatea oamenilor.

Citind toate acestea m-am hotarat sa cumpar o tigaie ceramic care imi va fi de un mare ajutor in bucatarie.



Voi ce v-ati mai luat pentru casa in ultima perioada?