Luna aceasta la "Bucatar Curajos",  Ioana ne provoaca cu ceva dulce: Brownie cu menta. .
Cine doreste sa participe la aceasta provocare, gaseste mai multe informatii aici, pe blogul Amei.
 Iata si reteta dar putin modificata; nu am folosit whisky.




Pentru aluat avem nevoie de:
  • 170 gr unt
  • 150 gr ciocolata cu mininm 50% cacao
  • 2 oua
  •  200 gr zahar brun(sau 220-230 daca vreti mai dulce)
  •   1 lingura menta proaspat tocata
  • 150 gr faina
  •  1/2 lingurita praf de copt 


Untul l-am taiat bucatele si l-am pus impreuna cu ciocolata rupta bucati intr-un vas pentru a se topii.
In vasul robotului am pus ouale, zaharul si menta , dupa care am adaugata ciocolata topita .
Apoi am adaugat faina amestecata cu praful de copt 
Compozitia am turnat-o intr-o tava pe care pusesem hartie de copt.
Am dat tava la cuptorul preincalzit la 180 grade pentru cca. 35 de minute. Important pt acesta e ca interiorul sa fie moale si la exterior sa se formeze o crusta crocanta.
Am servit cu frisca amestecata cu esenta de menta o parte din ele, iar altele cu esenta  de capsuni.
Foarte bune sunt si cu sosul facut de Ioana:
75 gr ciocolata cu 85 % cacao 75 ml smantana lichida 1/2 lingurita extract de menta.

Pofta Buna!!!